okej..

Vart ska jag börja?
Det har varit en fullspäckad helg!

I fredags bestämde vi oss hux flux för att gå ut på krogen. Max föräldrar fick vara barnvakt. Jag och kära Lydia gjorde oss i ordning här hemma och mötte sedan upp Max och Louisas gudfar i stan! Vi var på en irländsk pub där det var fullpakat med folk och en härlig trubadur spelade.
Vi bestämde oss vid ett att börja röra oss någon annanstans, som inte lönade sig alls. Vi tog oss till söder men där tog det stopp! Så vi tog en taxi hem till Max föräldrar och sov där. Vill påpeka att vi kom dit klockan tre, jag somnade väl vid tjugo över. Klockan TJUGO I fyra tog jag Louisa och var sedan uppe en gång i timmen tills klockan tio. Måste jag säga att jag var död hela lördagen? Tror inte det va.. Bakisbrud_91..

På lördagseftermiddagen bestämde Max sig för att fira en killkompis som fyllde år så jag blev skjutsad ut till mormor på landet. Där spenderade jag natten till igår.
Sen avslutade vi helgen med att plocka svamp ute i skogen igår, vilken jackpot! Friluftsfamiljen ger sig ut på äventyr! Kantareller och svarta trumpetsvampar i massor. Gott med smörstekta kantareller på macka!


Jag har i vanlig ordning inte några bilder att bjuda på. Jag som var så snygg i fredags, nu finns det inga bevis! Max kände i alla fall inte igen mig från början, bra tecken?
Idag blir det bvc och sedan stan med Tant Malin!


sv: ja ok då förstår ja. man har inte tid till allt. fina namn allihop :)

Såg att vi har barn som är lika gamla. Min tös är 1 v yngre än din :)

2010-09-28 // 15:32:14

jag undrar en sak om dina bilder du tog som gravid på dig och fina magen.

Var det någon du kände eller var det proffitionellt? och tog hon betalt?

Skulle själv vilja ta liknande :)

2010-09-28 // 18:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback