gud vad frågor

Nu är det många frågor här på bloggen, vilket bara är roligt! Fick en fråga angående skötbordet som vi hade under en kort period. Jag köpte skötbordet på Coop Forum för 400 kronor, då det reades ut! Skitsnyggt skötbord men som jag inte tror säljs längre. Tyvärr behövde vi sälja det då det inte fanns någon passande plats för det i vår lägenhet.


Hej igen!

de va jag som frågade de där om abort och så..

TACK för att du svara :)

jag och min kille har bestämt oss för att vänta så att vi kan flytta ihop först och så och de känns sååå skönt o befriande för mig..

gullig bild..

tack!



2010-09-17 // 12:55:10

jag vart precis 17 i september och jag har alltid viljat ha en liten unge och min kille går ut trean nästa år och jag har precis börjat 1an.

Men jag skulle verkligen vilja ha en unge, men jag är så osäker på om jag kmr ha råd eftersom man får väl inte så mke pengar om man är mamma ledig? Så tycker du att jag ska vänta elr försöka få barn?

Hur har du råd med alla saker till din dotter? :)



om man har oregelbunden mens och inte vet när den kmr hur vet man då när man är säkrast att bli gravid? :)

Och min kompis som blev mamma för några månader sen, hon säger att man måste koppla in socialen om du blir mamma under 18? måste man koppla in socialen om man blir ung mamma?

hur sköter du skolan och sånt? Om jag skulle bli gravid skulle man kunna gå tillbaka till skolan efter ett år då? elr skulle jag få börja om ettan igen?



kanske blev lite mke nu, men jag har alltid velat fråga någon ung mamma om ngr saker! :) och din dotter är grymt söt och din blogg är jätte fin :) kramkram

2010-09-23 // 16:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback