foto

Jag undrar en sak om dina bilder du tog som gravid på dig och fina magen.
Var det någon du kände eller var det proffitionellt? Och tog hon betalt?
Skulle själv vilja ta liknande :)

Det var en supergullig tjej som fotograferade mig när jag var gravid som heter Fanny! Hon är ingen professionell fotograf såvitt jag vet men otroligt duktig!
Hör av er till henne HÄR, och se hur det ligger till med priser. Kan tänka mig att det är en liten avgift nuförtiden men då jag fotades var det gratis mot att hon skulle få använda bilderna i sin portfolio!
Lycka till!


» emma

Hej Klara!



Förlåt för att jag är allmänt dålig på att höra av mig och sesas, att lämna mitt lilla vallentuna känns stort :p



JAg har inte åkt tunnelbana med vagnen förut men borde ju våga mig in till stan snart ;) skicka sms till mig om vilka dagar som passar dig nästa vecka.



kram :)

2010-09-28 // 19:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback