duns

Jag undrar om Louisa brukar ramla när hon går på möbler eller ställer sig up min dotter som e 8 månader ramlar hela tiden.

Louisa ramlar väldigt sällan längre, bara när hon halkar eller så. Men den första veckan då hon precis lärt sig ställa sig upp mot saker ramlade hon hela tiden då hon ännu inte hade lärt sig att "dunsa" ner på rumpan. Men det gick fort, snart lär sig nog din dotter också hur man tar emot sig!


Hej Hej..

när du fick reda på att du var gravid blev du bara glad eller kom de andra känslor oxå? typ att du blev ledsen oxå för att du inte visste vad du skulle göra osv?

fanns det nån gång tal om abort?

och har du nånsin ångrat ditt val med att du behöll louisa?

skulle bli jätte glad om du kunde svara har precise fått reda på att jag är gravid och är så rädd om vilket val jag ska göra..

2010-09-16 // 09:29:18

Grattis Louisa På din 8 Månadares dag:D

2010-09-16 // 11:26:53

Vad roligt att du svarar lite normalt på frågor. Känns som att alla unga mammor informelt svarar, jag klarar det här men det gör nog inte du.. Hur som helst så ska jag ha barn om bara några veckor. Och jag undrar hur du fick så mycket andra vänner med barn liksom?

2010-09-16 // 15:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback