babymamas

Vad roligt att du svarar lite normalt på frågor. Känns som att alla unga mammor informelt svarar, jag klarar det här men det gör nog inte du.. Hur som helst så ska jag ha barn om bara några veckor. Och jag undrar hur du fick så mycket andra vänner med barn liksom?

Jag har fått kontakt med unga mammor genom bloggen faktiskt. Sedan så sprids det ju. En kompis kanske känner en annan ung mamma så sammankommer man, det är som ett helt nätverk. Sedan så finns det öppna förskolor; det är lite läskigt första gången men det är värt det! Kontakta mig på min mail om du vill umgås med en knäpp ung morsa(jag) och en gullig unge som man dör av(Louisa). Det gäller att ta för sig!
Lycka till med bebisen, njut av sista tiden som gravid!


hej klara! satt och kollade igenom dina gamla inlägg och hittade då en bild på ditt skötbord. vart har köpt det någonstans :)?

tack på förhand

2010-09-16 // 22:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback