tagit tummen ur



Jag och mina fina kvällen då vi firade min födelsedag!


» Maria

Hej Klara!

Jag känner inte dig men har följt din blogg nästan sen du började. Jag har tyckt det varit lite tråkigt att du inte skriver så mycket längre. Sen såg jag dig och Max i tidningen idag och jag blev helt mållös. Jag känner så mycket för er och det går verkligen inte att föreställa sig vad ni går igenom. Bloggen måste kännas extremt oviktig och hade jag varit du hade jag nog inte ens fortsatt. Men det jag vill säga är att jag hoppas att ni mår bättre och jag tyckte att du skulle veta att det finns folk som tänker på er och bryr sig! Fast vi inte känner er :)

2010-11-30 // 23:57:04

Snygg du är :)

2010-12-03 // 16:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback