snyft

Nu har Louisa och Max åkt hem till Louisas farföräldrar där de ska spendera dagen och natten. Det är tomt och jag saknar henne redan!

Förberedelserna har hållit på ända sedan igår morse då jag tvättade med Lydia och Sanne. Det har handlats och städats och det ska fortsätta även nu. Det är inte lätt ska ni veta. Men roligt! Roligt är det och jag ser verkligen fram emot ikväll. Som skrivet blir det trerättersmiddag och sedan ut på stan och härja.

Jag ska under dagen duscha(med allt vade det innebär, vilken pärs!), brun utan sola mig, måla naglarna, sminka mig, fixa håret, klä på mig.. Utöver matlagning och sånt alltså. Herregud. Så nu sätter jag igång!
Uppdaterar då och då under dagen om hur läget är.


Haha du är såå söt

2010-11-20 // 13:28:35

Jag ligger i soffan och äter Marabou och får ångest över att min mage kommer pluta ikväll eftersom jag äter så mycket..

2010-11-20 // 13:29:22

ha så roligt nu vännen :) kramis

2010-11-20 // 21:11:26
» Kim

Så.. väntar på att få höra om festen var lyckad? =D

2010-11-22 // 14:32:54

uppdatera?

2010-11-22 // 22:11:02

Önskar dig en fin dag! Kram Jenny



Psst: Tävla gärna om en kapselmaskin värde 2000 kr på min blogg om du inte redan har gjort det! http://jennyn.se/2010/november/tavla-vinn-den-nya-kaffemaskinen-fran-tassi-1.html



Dricker du inte kaffe själv så är det ju en perfekt julklapp ;-)

2010-11-23 // 12:17:31
» maria

Förstår om du har mycket och så just nu, men då fattar jag egentligen inte varför du har en öppen blogg när du aldrig uppdaterar? alltså menar inte flera inlägg om dagen men många som läser har följt din blogg sedan dag 1 och när det kommer till att skriva ett litet inlägg om hur din födelsedag varit och du aldrig gör det så känns det tråkigt.. förstår om du har viktigare saker för dig men du har också bloggläsare som är intresserade och bryr sig:)

2010-11-23 // 18:55:24

jag håller med din blogg var ju bäst vad har häntt du skrive ju nästan aldrig!!!!

2010-11-24 // 16:50:06

Haha, hon stängde ju ned den men då fick ju folk spader. Folk kan ju inte bestämma sig. Hon har en bebis människor. Ibland har man absolut ingen tid över och har man det vill man typ duscha och äta!



Låt Klara uppdatera när hon vill. Vi hade det askul på hennes födelsedag. Så!



Klara you rock även om du inte uppdaterar<3

2010-11-24 // 17:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback