luuuuuuuuuuuugn

Känns ännu mer krävande att uppdatera när jag får kommentarer där folk är supermissnöjda över den pissiga uppdateringen. Är ni irriterade för det så fine, älskar ni bloggen så himla mycket så är det väl värt att vänta på den lilla uppdatering jag levererar.

Men men! I lördags small det, och oj vad det small.

Middagen var något ofokuserad och ostrukturerad men god som satan. Drinken som jag bjöd på var skitäcklig men vad gör väl det, allt kan inte bli perfekt.
Vid elva tiden tog vi oss in mot stan till ett ställe som heter Laroy. Där dansade vi i någon timme eller två, skiljdes sedan åt från två av vännerna och gick sedan vidare till Lobby.
Jag säger då det, krogen är en köttmarknad. På Lobby gick Lydia fram till kön för att fråga i vilken kö man skulle stå då det fanns två. Då frågade vakten hur många vi var varpå Lydia svarade att vi var fyra tjejer. Hans svar var bara "Får jag se på dom!". Ja ni ser.. In kom vi i alla fall, såg Sean Banan och lessnade sedan. Jag hade ont ont i fötterna efter klackarna och Finni började se lite sliten ut. Vacker men sliten.
Då tog vi en taxi hem, åt lite mer skagentoast och däckade vid femtiden.

Helt underbar kväll med mina fina fina vänner! Fick den perfekt presenten: slingor och klippning på salong! Snacka om uppskattat och välbehövligt.
Jag hade så sjukt roligt faktiskt, den mest lyckade utgången hittills.

Bilder kommer så snart jag hittat kamerasladden; så sura inte om det tar ett tag..


Kul med en lyckad utekväll :)

2010-11-25 // 18:26:19

äch, bry dig inte om dem. Jag tycker den lilla uppdateringen är kul iaf även om jag är dålig på att kommentera. Blir ju svårare och svårare att få tid till datorn ju äldre våra bebisar blir, de kräver ju mer och mer!

2010-11-25 // 19:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback