19 år

Den sextonde november fyller jag 19 år! Det är tolv dagar tills dess! Jag längtar galet mycket till min födelsedag detta år, förra året firade jag inte så särskilt mycket.
Detta ska firas med fyrverkerier och fest! Ja nästan i alla fall..

Det blir middag hemma hos mig med mina närmaste tjejer helgen som följer, alltså den tjugonde! Jag ska baka och ha mig, laga någon smarrig middag och till det något glas vin. Sedan ska de få guida mig i stockholms nattliv. Förväntningarna är höga och jag längtar verkligen. Planeringen kan börja!
Det ska bjudas på tre olika efterrätter, det ska finnas ballonger och det finns en dresscode!

Jag ser verkligen fram emot detta, att göra något annorlunda och fira mig som Klara!


Nu till något viktigt: Har ni tips på passande mat? Inget som är för tungt men som man ändå står sig på. Funderar på att göra en feta och och broccolipaj, men känns så tråkigt. Vill slå på stort!


Gammal bild på Lollan


JAG ÄR FETT TAGGAAAAAAAD. Kommer blir GRYMT Klarisen!

2010-11-04 // 20:14:36
» Lydia

wowowowowo det blir superkul :D

2010-11-05 // 11:08:55
» Tova

Aha, ja men gud vad skönt att hon plötsligt blev matglad ändå. Skulle själv känna det som en lättnad om jag VISSTE att Elliot klarade sig bra utan amning. Eftersom man behöver komma bort ibland...



Hoppas ni mår bra förresten, läste inlägget om vad som hänt och kan inte säga annat än att ni måste vara grymt starka som klarat er igenom nåt så tufft!! Man kan liksom inte föreställa sig hur det måste kännas...

Ha så kul sen på födelsedagen och kör hårt i stockholms nattliv, woohoo! :)

kram

2010-11-05 // 11:45:13
» Madde

Kanske någon köttbit och potatisgratäng då? De är ju enkelt :)

2010-11-09 // 12:54:25
» anna

klara, gud va skönt att läsa att allt ändå verkar "bra". jag har tänkt på dig och hoppats att allt varit bra och så läste jag nu vad som hänt! det känns sjukt att läsa det du skrev, det händer aldrig en själv eller någon man känner, utan det är alltid någon annan! som sagt, det är skönt att höra att det verkar ha blivit bra! ta hand om dig och familjen:) <3

2010-11-10 // 14:45:29

Åh, va härligt att se att du är tillbaka! <3 Sitter här med tårar i ögonen när jag ser allt som har hänt. Va starka ni är! Och va bra att allt har gått så pass bra. Jag har sms:at dig flera gånger, men förstår att du inte orkat svara!



Hoppas att allt känns okej.

Massa Kramar!

2010-11-15 // 22:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback