vad fan har jag gett mig in på?

Ni som läst bloggen ett tag vet att det inte har varit någon dans på rosor att bo i vår lägenhet. Knäppa grannar, mögel och sotiga väggar är hälften av det som vi fårr erfara. Nu kommer nästa underbara sak på listan: fasadrenovering. Vårat hus är nu omringat av enorma byggnadsställningar, som i sin tur är täckta av ett blått nät. Det borras, hamras, skriks och allmänt låter! Helt klart värt det i slutändan antagligen, men nu är det en rejäl pärs. Borrarna skrämmer livet ur Lollan, jag lyckas gå ut halvnaken i vardagsrummet när männen står precis utanför vårat stora vardagsrumsfönster!
Man har ingen större lust att vara hemma när situationen ser ut som den gör, men vädret är int sådär superkul att vistas i heller..
Håll ut Klara, säger jag till mig själv varje gång jag hoppar högt då de borrar.



hahah det är nog pinsammare för dom än för dig :P



jobbigt det där med massa lätet, wilgot kan aldrig sova ifall det är någon som borrar :(

2010-05-10 // 12:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback