svacka

Louisa har fram tills natten till idag inte sovit särskilt bra alls. Hon har inte velat somna, tjutit av glädje mest och flaxat i sin säng framemot halv elva tiden. När hon väl somnat har hon sovit till tre, och efter det vaknat nästan varje timme. Kan tyckas att jag borde klaga, men känner mer att det är nu det börjat. Även om det såklart är att föredra att få sova hela nätter. Det har inte varit jobbigt otroligt nog.
Men inatt sov hon från halv elva till ungefär fem, åt och sov sedan till typ nio! Kanske bara har varit lite körigt med något de tidigare nätterna. Vi får väl se.

Ikväll blir det landet igen! Förra helgen var så härlig, vi jobbade i trädgården och andades frisk luft. Vi kör på en härlig repris denna helg. Ska köpa en solhatt till Lollan så hon kan få ligga och flaxa på en filt på tomten när det är varmt. Själv ska jag försöka lapa i mig så mycket sol som möjligt. För tillfället skulle jag behöva köpa en foundation med färgen "Likblek", så blek är jag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback