skön natt

Louisa sov från tio till kvart i sex!!!! Det är nästan åtta timmar! Och då var det inte morgon för sessan ska ni veta, nej hon käkade snabbt och sov sedan vidare tills kvart över åtta. Har jag en lyxunge eller har jag en lyxunge?
Hon är som mysigast på morgonen, hon blir så glad när hon inser att hon själv är vaken och, ja, alla andra är det också! Då tjuuuuter hon av glädje, ler och flaxar som en galning, så otroligt söt. Det är skrämmande hur man kan älska någon så mycket..

Idag ska vi en snabbis till BVC, ska väga lillan och fråga varför hon är så otroligt torr, jag smörjer och smörjer men det hjälper inte. Sedan ska jag allt tvätta, ni anar inte hur mycket tvätt vi har! Vi har väl kanske en sisådär tio maskiner tvätt att köra, vilket kommer att ta elva timmar. Varför? Jo för i vår tvättstuga finns det EN maskin och ETT torkskåp, INGEN torktumlare! Så sjukt irriterande är det.

Förövrigt blev köket svinbra! Det ser mycket fräschare ut.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback