rolig dag

Jag och Denise med hennes son Wilgot Den Söte möttes i stan vid tolv, och gick sedan runt och runt i stan ända tills halv sju! Vi åt glass, köpte kläder, strosade och bara hade det trevligt. Hon är en riktigt go tjej det där tror jag allt.
Vi mötte Patricia med hennes Wilja och Wiljas pappa, samt Finni med hennes kompis Jenny och lilla fina Elliott!

Jag har köpt kläder till Louisa idag, då jag kommit på att vi knappt har några kläder i 68. Inte för att hon har det ännu, men det var rea och fanns så mycket fint. Jag slog till!

Nu är vi kraschade här hemma jag och Lois, hon ligger med armar och ben utsträckta bredvid mig i soffan och myser. La nyss den största bajsblöjan jag varit med om, kuuuuuuul. Ska kasta mig över glassen, jag vet; jag har ett problem, och pussa på min sessa!


mysig dag har vi haft :)

2010-05-05 // 19:53:05

visa kläderna snälla

2010-05-05 // 19:58:10
» Tova

Vad roligt, värsta mamma-träffen hihi :)

2010-05-05 // 21:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback