pissväder

Vi är som skrivet ute på landet! Vädret suger.. Men men, what to do? Äter god mat och myser. Louisa bajsade inne på en loppis idag, great! Jag och Max toksprang ut till bilen där vi trängde in oss i baksätet ovh torkade torkade torkade i vad som kändes en halvtimme! Bajs överallt, Louisa var nöjd såklart.

För er söta: har testat min lycka ännu en gång och "tävlar" nu som Veckans Blogg hos Denise! Klicka HÄR för att rösta på mig.

Nu ska jag återgå till "lantlivet"; tv, vatten, enorm säng, kamin, you name it, inte särskilt primitivt men ack så välbehövligt. Har under dagen kommit fram till att nu ska vi göra i ordning vår lägenhet, målas möbleras rensas och fixas!


Dom tar alltid tillfället i akt hähä :D Appropå skit, trodde Wilgot hade bajsat mega skiten larsson och så öppnar jag blöjan, är beredd på det värsta och vet du var jag ser? DEN GULLIGASTE KORVEN EVER. Den var som en liten "brun böna" hahahha

2010-05-08 // 18:03:16

Jo men det har alltid varit sex månader enligt WHO och livsmedelsverket eftersom dom anser att man ska helamma fram till sex månader. Dock har BVC gått ut med fyra månader! Eller vart har du hört det? :) Har ni det bra på landet??



Kramis

2010-05-08 // 20:28:22

Röstade påre ;)

2010-05-09 // 09:52:30

sv: haha nej precis :P



Ja det kan vi välle, ska du till tuben imorgon?

2010-05-09 // 13:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback