namnet då?

Nu är ni ett par som frågat om vår dotters namn. För att klargöra det en gång förklarar jag det här:

Vi bestämde oss för namnet Tilde, men vid två månaders ålder ångrade jag mig. För Max spelade det ingen större roll och han tyckte att Louisa var minst lika fint som Tilde. Papprerna till skatteverket var redan ivägskickade och alla i vår närhet sa Tilde, och ni ser ju designen.
Men nu har vi alltså bytt till Louisa! Helt och hållet. Däremot har vi inte skickat in papper till Skatteverket ännu, och inte heller designen är ändrad. En ny design är så smått på väg, och papprerna ska vi skicka in.

Så vår dotter heter nu:




» Malin

Nu förstår jag :) Tack för förklaringen, hehe!

2010-05-08 // 15:40:50

Perfect site, i like it!

2011-09-21 // 12:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback