Lollo åker med mormor i bilen framför, jag...

dsc00028 (MMS)

Lollo åker med mormor i bilen framför, jag och max åker sportbil! Like the good old days!



» Marie

Lägga till varann på bloglovin?

2010-05-01 // 18:33:21
» Nikki

Hallå!

Har faktiskt ingen erfarenhet av den vagnen. Den är ju väldigt lik bugaboo och trots att jag oftast är tveksam till "kopior" så finns det många som är bra.



Lyx är det verkligen men en vagn måste bort om inte alltför lång tid. Känns som om att det står barnvagnar överallt här i lägenheten.

Svårt att säga vilken som är favoriten, just nu är det nog buggan eftersom den är ny. Innan har det helt klart varit uj:n men de andra vagnarna är också bra eftersom jag behöver en vagn där båda kan åka och maclaren var underbar när Tindra var mindre och man bara skulle ut snabbt.



Kram

2010-05-01 // 23:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback