lite nere

Fick en kommentar som påstod att jag aldrig blivit sedd leende av denna person. Det är den enda kommentar jag känner att jag känner mig lite träffad av. Man kan fråga alla de jag känner och de skulle nog framför allt beskriva mig som glad och sprallig. Vart kommer detta ifrån och vem är du? Uppenbarligen kan du inte känna mig särskilt väl. Blir förvånad, och som skrivet lite ledsen..

Till annat: har idag varit på middag hos moster och morfar. Min lillasyster, Louisas moster, fyllde nämligen sexton år idag! Hon fick en hög trosor, ett linne, en tshirt och en mascara av mig och Max!


Du ler massssaaa ju :D Vi måste ses snart, long time no see.. :(

2010-05-27 // 21:56:06

sv: Ingenting bestämt än, om inte med dig ;)

2010-05-27 // 22:04:19

Det måste va en tråkig person om det är så den uppfattar dig- det är ju lätt att få dig att le o skratta för du har ju humor. Alternativt så är det bara det gamla vanliga, att påstå att du är det som denne tråkmåns själv är..du är ju cooool!

2010-05-27 // 22:34:10
» Rex

Är det inte lustigt att man bara ser de negativa ensamma kommentarerna i en stor hög med tusentals positiva kommentarer? Du flinar ju jämt när du ser mig iallafall?

;-)

2010-05-27 // 23:35:11

sv: vi får se vad det är för väder :D

2010-05-28 // 10:34:43

men haaallåå, du är ju typ bara glad, tack för dom superfina presenterna förresten ! I LOVE IT ! PUSSSS

2010-05-28 // 11:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback