ledsen Lois

Min lilla älskling har varit gnällig idag, det är nog magen eftersom hon inte bajsat sedan i förrgår! Nuförtiden bajsar hon kanske varannan dag och då är det bajs överallt; upp på magen, ner på låren och upp i nacken. Man vet liksom inte vart man ska börja någonstans, jisses..
I alla fall, nu sover hon så sött i sin säng, får väl se hur länge hon sover. Tycker så synd om min lilla skrutta när hon har ont, men ändå är hon så fruktansvärt söt när hon ser sådär sötledsen ut.

Förövrigt blickar jag framåt i veckan; plugga.... Jag har tre uppgifter att göra innan fredag, men det borde inte ta så lång tid. Ska försöka styra upp och komma ut en sväng också, hoppas på fint väder. Träningen har legat på hyllan nu ett tag, dags för lite nytt krut!


Gjorde glassen, inget att hoppa upp och ned för där inte. Helt ok glass men inte fan i BJ-klassen, besviken Klara..


» Lee

När hon bajsar så där mycket så ta in henne i duschen och spola av henne :)

2010-05-02 // 22:22:04

Sv; bra det ;P Mira bajsade massa idag och så stoppade hon ner handen och sen foten och sen andra handen :P haha.. Så det vart duschen för henne ;P

2010-05-02 // 22:34:03

trevligt det var och träffas idag :) Du jag undrar ifall jag kan lägga ut lite bilder som togs idag samt om du kan fråga Patricia om det är okej för henne med? (har inte hennes nummer) :) Säg till ifall du vill att jag ska skicka några bilder :)

2010-05-03 // 19:29:35
» anna

haha åh, jag som fortfarande är i kiss&bajs-åldern, hehe:P

2010-05-03 // 20:06:07

kolla bloggen min ;)

2010-05-03 // 21:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback