glad sötfia

Louisa har varit så otroligt glad idag! Hon har skrattat flera gånger och varit så sjukt snäll. När vi kom hem så gav jag henne gröt. Denna gång gav jag en annan, nämligen Nestlé Banan&Persika risgröt, och hör och häpna; hon älskade den! Gap gap ge mig mer sa hon, lilla älsklingen. En hel smakportion åt hon upp, helt otroligt. Så nu vet jag det, risgröt: gott!

Hon har sovit sammanlagt två timmar sedan klockan nio imorse så snart är det allt sovdags för lilltjeja! Ska försöka göra en ny läggningstid för henne; åtta. Vi får se hur det går..


» Tova

Vad underbart! Tycker allt blivit så mycket roligare nu när Elliot är så glad och skrattar högt jämt.



Och kan förstå att det känns kluvet med bloggandet. Tycker jag med, speciellt när man aldrig vet säkert vilka som läser...

2010-06-01 // 20:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback