vilken?

Jag har funderat på att jag och Max ska ta en kväll då vi äter middag och går på bio! Jag har två filmer som jag vill se: Remember Me med Robert Pattison och Valentines Day med en hel rad skådisar. Är det någon som sett någon av dem eller rentav båda?



Vilken är bäst? Vad tyckte ni om dem?


Jag såg remember me igår och det var den bästa filmen jag har sett på länge!

2010-03-19 // 15:54:53

sv: Förstår att du vill det då, vi bor i 37kvm just nu, den du! haha :D Vi hittade ingen helt ärligt. Mamma ska flytta ihop med sin gubbe så vi tar hennes :D

2010-03-19 // 19:42:33

Den första såg vi på alla hjärtans dag och den var en riktigt kärleksfilm medan jag har hört från Addes bror att Remember me var den bästa film på länge och innehöll allt en film behöver.

Kraam

2010-03-19 // 22:58:23

Jag har sett båda filmerna och jag säger bara SE INTE VALENTINES DAY! Man tror att den ska vara jättebra med alla dessa skådisar men den är tråkig, seg och har sjuuuukt torrt slut. Den är inte ens värd att hyra så lägg inte pengar på den genom att se den på bio. Remember me är däremot väldigt bra med ett otroligt chockerande slut... Värd att se på bio! Bra blogg och söt bebis! :)



2010-03-19 // 23:06:48
» Malin

Såg remember me förra veckan och den är riktigt bra! :)

2010-03-19 // 23:10:54
» maria

jag har också sett båda! var sjukt besviken på valentines day, tråkigt film med ingen direkt handling, de har mest tryckt ihop en bunt superkända skådisar och inte vetat hur de ska få ihop det på ett bra sätt. remember me däremot, den är bra! dock en väldigt dyster film och man får sig en tankeställare. valentines day är snarare en film man kan hyra. satsa på remember me!

2010-03-20 // 00:13:56

hahah jag har sett valentines day. riktigt kul film och som sagt massa bra kändisar ;)

2010-03-20 // 08:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback