usch

Satte mig nyss i soffan, och så kom det en pust av något som luktade äckligt. Till min stora fasa var det jag! Åh jag luktar päck!! Det är verkligen hög tid för en rejäl dusch. Småbarnsförälderns fördelar? Hormoner och tidsbrist ger en inget större val, man får lukta päck tills dess att duschtillfälle ges. I mitt fall är det om två timmar då Max kommer hem.

till min stora glädje ska jag klippa mig imorgon! Hos min favoritfrisör Vanessa! Hon har klippt mig i tre år nu, jag blir alltid lika nöjd. Hon är mammaledig men tar ändå hem mig och klipper mig för ett bra pris. Så äntligen ska skatboet ansas!



Häromveckan när vi var på barnvagnsmarschen i Kungsan. Jag, Sanne och Ehlinne!


» Frida

Sv: Det låter lite jobbigt det där med namnet. Men jag hoppas ni kan komma överens om ett bra namn :) Isabell är ett jättefint namn tycker jag.

Kram, Frida

2010-03-19 // 14:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback