tvätt tvätt tvätt

Idag har vi tvättat! Det är sjukt hur mycket tvätt det blir. Inte bara Tildes kläder blir smutsiga fort, även mina och Max eftersom hon kräks och bajsar titt som tätt på oss också. Så nu är det mesta rent i alla fall! Max tog Tilde på magen i bärselen där hon trivdes som fisken i vattnet lilla gosfian.

Efter det tog jag och Tilde en sväng in till stan med tant Sanne. Jag köpte ett par jeans eftersom jag fortfarande inte kan knäppa mina gamla byxor. Jag lämnade tillbaka det paret jag köpte i lördags då jag hittade ett par snyggare.


Sååå nu är vi hemma igen jag och lillan, Max jobbar. Snart vaknar lillan och vill äta, tro mig det känns i tuttarna..


För er som undrar om Max och vill se bilder på honom; Max vill helst inte synas i bloggen och det respekterar jag, därför bjuds det inte på så många bilder på min snygga man. För er som frågar om hur han är som pappa: Han är helt fantastisk om än något lat. Men å andra sidan finns det inte mycket mer än blöjbyten och mys han kan bidra med då Tilde tröstas av tutten(som jag äger) och jag matar henne. Men de få saker han kan bidra med är han helt underbar, han myser med Tilde, pussar och busar, byter blöja och sjunger. Han badar henne och allmänt gosar med henne. Han försöker trösta henne när hon skriker. Men de få gånger Tilde skriker är det mat som gäller, och den håller ju jag inne på.



hahahha älskar näst sista bilden, typ, maten-va-asgod-morsan-posen :P och snygga byxor också!

2010-03-01 // 21:49:58

Sicken sötnos! =)

2010-03-04 // 21:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback