två månader



Här är min lilla gosfia på sin två månadersdag. Idag är hon ytterligare en vecka äldre.


» Rex

Här kommer dagens gratisblöjtips:

www.synovate.se/blojenkatsthlm

MVH Fajfaj

2010-03-22 // 11:46:16

Tiden går så SNABBT! Man vill bara trycka på : PAUS! snart kommer hon bli myndig också... Gudarnas! HAHAHA! som kissie, jag hoppas på att tankarna kring en förstoring kanske stannade där ifall du hade de i baktanken? ;)



Den ska vara färsk va? inte konserverad? De kanske är värt att testa iallafall. Ska nog ner till konsum och kika efter ananaser! :P ska den va STOR?

2010-03-22 // 13:41:46

Men va gullig du är!! Haha, de hade ja uppskattat som tusan! ;D men som sagt. Imorgon sitter jag inte hemma längre! SKA in till stan oavsett. Strosa omkring med en kaffe, går vattnet så gör de det! Ska inte skämmas, får ju fasiken UT ungen då iallafall :D



vad har ni för er idag då? Kramar!

2010-03-22 // 13:48:52

Men gud vad snabbt tiden går, och vad söt hon är! :)



Från det ena till det andra..

Vad jag förstod så fick du sys ganska mycket efter förlossningen?! Hur länge tog det innan det började kännas "normalt" och inte göra så ont? Eller du kanske inte hade ont iofs.. Gud, jag har 1000 frågor jag skulle kunna ställa ju! :)

2010-03-22 // 15:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback