tom?

Fick en fråga om huruvida jag och "Tom" har glidit ifrån varandra. Jag antar att du menar Max? Och nej det har vi inte. Våran relation har såklart förändrats och blivit på andra villkor i och med att vi inte har lika mycket tid för varandra. Men jag anser inte att vi glidit isär nej.


Längre bak i din blogg kunde man läsa om hur det varit mellan dig och din mamma, om mail ni skrev till varandra och saker ni kallade varandra. Nu verkar det vara bra mellan er, eller jag kanske missuppfattat allt? Hittade aldrig slutet på din berättelse om er nämligen..



Ha det gott :)

2010-03-24 // 21:27:51
» Rex

Ibland går det inte att kommentera. Försökte precis att lämna em kommentar på ditt nyaste inlägg men det går inte. Skumt va? Jag tänkte bara skriva att farfar inte kunde sluta titta på henne heller.

;-)

2010-03-25 // 07:46:47

Ibland kommer folk med förutfattade meningar. När man får en liten bebis blir ingenting som förr men det behöver inte betyda att man slutar älska varandra och att man glider isär..



fin blogg och ursöt bebis :)

2010-03-25 // 13:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback