till alla er blivande mammor



Snart har ni era knyten hos er såhär som jag har, overkligt men ändå glasklart!


Hej. Jag inspirerar mig på mammabloggar, ,graviditetsbloggar, och samt bloggar som har mkt text och bilder i inläggen. Här ska jag titta in fler gånger =)Lägger till dig på bloglovin. Om du tycker om att följa en kille som bloggar om graviditeten, och vill följa den, så gör du ett mkt bra val!

2010-03-16 // 22:34:37
» Stina

Tack för lite positiva ord! Jag har bf på tisdag och nu går tiden såå sakta. Inga känningar har jag heller, så jag lär väl gå över två veckor, minst d:

Ta hand om dig och din familj!

Kram

2010-03-17 // 10:02:40

det känns verkligen overkligt men jag längtar! :)

2010-03-17 // 12:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback