som jag befarade..

.. så svarar ingen av er som kritiserat.

Men ni som gett er synpunkt; Tack för att ni bevisar att det finns kloka människor här!


Jag är i alla fall nyss hemkommen från en dag i Kista. Jag och Tilde åkte dit med Tant Sanne. Tilde har varit supersnäll hela dagen, mestadels sov hon. När det blev dags för mat så letade vi upp amningsrummet. Då ligger det en våning ner, utan någon ramp, rulltrappa eller fungerande hiss! Så till slut hamnade jag i väntsalen på bion och slängde fram mina sprängfylla tuttar, jättekul.


Jag sitter och dör i soffan, Tilde ligger och gurglar och pratar med ett leende spritt över hela ansiktet. Hon är så förbannat söt min dotter så man vill ju bara pussa på henne till fördärvelse!


Ikväll: thaimat, mys och njuta av Max sällskap då han börjar praktisera på måndag igen efter att haft lov nu i en vecka.





Funderar på att ha en frågestund men vet inte om ni har några frågor; Så vi kan väl testa och se om någon är manad och undrar över något.


Jasso, var du i kista? :) inte jätte jätte långt från mig.. hoppas du hade kul..

vi får allt ta och ses snart...

Tilde e super söt:)



kramar jennica

2010-03-06 // 22:40:12

Men då kan ju jag ta och svara så att du inte tror att jag kritiserade bara för att kritisera och slänga iväg något negativt, för så var inte fallet. Och efter ditt inlägg förstår iallafall JAG att max visst har en stor och bra papparoll till er Tilde, det glädjer mig väldigt mkt, eftersom man ofta (tyvärr) ser unga mammor bli lämnade av dess unga pappor/pojkvänner när bebisen kommit till världen, av olika anledningar. Därför vart jag lite nyfiken och lite orolig, ärligt talat, men nu förstår jag att ni delar på ansvaret som gott som det går, har aldrig tänkt på att brösten faktikst kan bli överfyllda med mjölk! Tack för att du tog din tid att svara i ett helt inlägg, hoppas du inte tog illa upp, jag är verkligen superglad för eran skull, att ni funnit varandra som står vid varandras sidor oavsett bebis, spya eller blöjbyte, och att ni fått en så otroligt söt bebis. Kram!

2010-03-07 // 14:21:09

Gabriella: Tack för att du svarade, och gav din nya syn på saker. Självklart tog jag till viss del illa upp men förstår att det är svårt att förstå hur vår familjesituation är med tanke på att jag sällan nämner vad max gör då han helst vill lämnas utanför bloggen.

Och då kände jag att jag ville förklara hur det ser ut så att folk förstår lite mer.

2010-03-07 // 14:59:49

Jag har faktiskt en liten fråga. Innan du fick Thilde hade du en namn lista och jag tyckte att de flesta namn var ganska ovanliga men fina:) Det stod mellan två på slutet om jag inte har fel för mig;) Varför blev det tre "vanliga" namn istället om man får fråga:) Hon har jättefina namn men bara undrar:) KRAM

2010-03-10 // 08:53:06

Tilde ska det såklart stå:)

2010-03-10 // 08:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback