smart?

Igår lade jag lillan i sin säng halv nio. Efter det passade jag och Max på att se en film på tv. Vi fick hela två timmar helt för oss själva i soffan, välbehövligt! Sen gick vi och la oss och somnade vid midnatt.
Lillan vaknade då kvart i fyra, så det var sjutimmarspasset som gick där! Då åt hon och sov sedan vidare till sju då det verkade vara morgon. Då fick Max ta henne och ligga i soffan så jag fick sova en timma till, skönt! Vad jag undrar är om vi ska göra dessa tider till den nya rutinen för då får ju jag och Max mer tid åt varanda.

Nu är vi uppe sedan ett tag tillbaka, eller jag och lillan i alla fall, Max sover vidare en stund.

Undrar vad dagen har att bjuda på.. Pissdåligt väder verkar det som i alla fall.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback