skitsnö, skitbilar

Snöhögarna ligger kvar, inte minst längst och på trottoaren på vår gata. Problemet blir att det är snövallar på båda sidorna om utgången från vårat hus till gata, och självklart parkerar det alltid någon skitbil mitt i vägen. Hur ska jag då ta mig ut med vagnen!? Det är det ENDA sättet för mig att ta mig ut härifrån utan bärhjälp, så hur fan ska jag ta mig ut!? Det gör jag inte!
Hatar snön, hatar bilarna som parkerar för min utväg! Eh ja, jag blir bitter av att ruttna inne..



Jag och Tilde har inget annat val än att hålla oss inne, kanske borde knyta ihop en massa lakan och klättre ner för balkongen?


Du har ingen bärsele som ni kan använda. Då kommer ni ju ut i det vackra vädret. blir nog varmt gosigt och tryggt för tilde att få vara så nära när ni är ute.

2010-03-07 // 16:43:14

Anonym:

-jo jag har en bärsele men tänk om hon blir för kall? Det är ju några minusgrader ute, kylan blir så direkt på henne. Det är svårt det där!

2010-03-07 // 17:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback