shoppat

Idag har jag köpt ett transparent puder och ett aprikosrosa rouge från MUS. Sen kpte jag två par tights från Gina och ett fint linne från H&M som jag dessvärre ska lämna tillbaka då det var för stort.
Vi tog alltså en sväng förbi stan på vägen hem, jag och Tant Sanne. Jag var nämligen och hälsade på min klass idag för de var inte där i förrgår när jag kom dit.

Tilde har sovit nästan hela dagen och bara ätit fyra gånger, och sover nu sött här i soffan.


Sitter och är så stört godissugen men projekt viktnedgång har nu satt igång! Jag har 7 kilo kvar till matchvikt, och går gärna ner tre till efter det. Så nu ska jag försöka sluta äta massa godis. Maten jag äter är oftast nyttig men det är på godiset det faller.


Hur många läsare har du per dag?

Hur mycket vägde du från början?

Hur mycket vägdu du som mest under graviditeten?

Hur mycket väger du nu?

Hur var det att träffa din gamla klass? Hur var dom med tilde?

Du sa att du kände dig osäker med namnet tilde, skulle du kunna tänka dig att byta ut det?



Du verkar vara en grym mamma. Lycka till med allt! :)

Kramar

2010-03-10 // 22:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback