rutiner?

Igår somnade vi alla tre vid 23, och lillan vaknade inte förräns halv fem, då åt hon och sen la jag tillbaka henne i hennes säng tror jag. Sen vaknade hon när Max gick upp halv sju. Då var vi vakna till halv åtta sen somnade vi om till halv elva!
Så morgonen blev en sovmorgon, superskönt.

Nu myser vi här hemma och gör inte många knop..


Vilka bra rutiner gällande sömnen hon har, hon fick väl det rätt tidigt? Vad skönt för dig och Max haha;)

2010-03-19 // 12:37:43
» Frida

Hej!



Jag är lite nyfiken på hur det går med namnet ? Börjar det kännas mer rätt med Tilde eller är ni fortfarande osäkra ?

Kram, Frida

2010-03-19 // 12:59:50

Tack för att du delade med dig av din förlossningsberättelse! Du förstår inte hur mkt du hjälper mig.. Eftersom alla förlossningar är ju olika, och alla går igenom olika saker. Och pratar man med folk så säger dom: SÅHÄR ska de gå till och inte så.. annars är det fel! :)



Men att få höra hur de gått till, att de börjar me förvärkar, vattenavgång eller bara extrem smärta hjälper mig att förbereda mig! :) så TACK!!



Kan inte ens föreställa mig smärtan, men jag är nyfiken på den.. och absolut inte rädd för den, inte ännu! Och som du säger, kroppen MÄRKER nog när det är riktga värkar, eller bara förvärkar...



Tack igen gumman! <3 Kram

2010-03-19 // 13:29:05
» Tova

Åh, skönt att få sova så länge! Hoppas allt rullar på fint för er, kan tänka mig att Tilde utvecklas ungefär likadant som Elliot och det är ju så otroligt spännande :)

Kramar

2010-03-20 // 00:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback