rip off

När jag under graviditeten tänkte på förlossningen tänkte jag igenom alla de olika stadierna och sedan "punkten i det hela var alltid fikabrickan som man sett så många gånger. Men jag fick aldrig en! Varför?
Känner mig lurad på en stor del av BB-tiden nästan. Jag hade ju sett fram emot den så mycket, läst om andra som beskrivit den som det godaste de någonsin ätit. Istället låg jag med dropp före och efter operationen och fick sedan äta fil med flingor till frukost dagen efter som Max hämtade åt mig.


Ingen fikabricka..


» Lee

Vi fick inte heller någon fikabricka :( jag vart också väldigt besviken :P

2010-03-02 // 16:36:45

det var dåligt! inte för att fikabrickan var nån stor grej för mig, men visst fasen ska man få den! obligatorisk! :)

2010-03-02 // 17:18:33
» Finni

Usch vad dåligt. Jag njöt av min fikabricka. Åt typ alla mackorna fast vi fick sex stycken. Hungrig var man ju :P

2010-03-02 // 18:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback