rädd mamma!

Okej, jag sitter nu här med en klump i magen. Om en timme ska vi vara i farsta för efterkontrollen.. Jag är verkligen jättenervös! Man tycker ju att downstairs bode få vara ifred nu efter att ha gått igenom en förlossning, men icke picke pö, där ska grävas och undersökas.
Trodde inte att jag skulle vara såhär nervös. Uppenbarligen är jag det, och det är så irriterande. Jag är mer nervös inför detta än vad jag var för förlossningen, hur knäpp är inte jag?

Det måste ju göras, så det är väl bara att ta tjuren vid hornen.


Ta det lugnt och andas lite. Det är nog inte så farligt som det känns för tillfället :)

2010-03-16 // 12:13:59

Dom gör knappt något, och det känns knappt. Så du behöver inte va nervös :)

2010-03-16 // 13:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback