phu!

Vi kom hem till min pappa vid fyra. Då matade jag Tilde och sedan tog vi bilen ner till restaurangen. Det var jobbigt att säga hejdå till lillan men sen gick det bra. Hon hade det ju mysigt med morfar och moster. Jag och Max åt i lugn och ro och åkte sedan hem till halv sju.
Lilla älsklingen hade varit så snäll så, under den en och en halv timme det gällde. Hon hade ätit, rapat och sedan myst med sin moster!

Det hela gick mycket mer smärtfritt än vad jag räknat med. Visst saknade jag henne varje sekund men jag kunde ändå slappna av och njuta av Max. Så nu vet vi att det funkar så bra så hos morfar, kanske jag och Max kan ta en bio eller något om några veckor!


Nu är vi hemma och har kollat på nya serien Cougar Town tillsammans. Hur bra var inte den serien? Jag låg och fnittrade(garvade som en karl) genom programmen. Tilde ligger och sover med händerna över huvudet sedan tio, vi får se hur länge hon sover, med den knäppungen vet man ju faktiskt aldrig.



Vill du ha fler besökare till din blogg och chansen att vinna ett presentkort på 300 kr och en voddler invite?

Bli medlem här: http://www.bannerutbyte.se?r=58289

2010-03-02 // 23:54:15

söt bild:)

2010-03-03 // 00:08:25
» Linda

Sv: Det vore ju bra, om alla 17 skulle komma till användning! Känns så onödigt annars att ha så många om dom bara ska ligga.



Jo, precis alla bebisar växer ju i olika takt och man har ju ingen aning om vad man får för en liten krabbat!



Nu ska jag ägna en stund till att läsa igenom din blogg, det är galet hur intressant det är med andras graviditeter och bebisar när man själv är gravid! ;)



Jag ser redan nu att det är en riktig liten skönhet du har, grattis! :)



2010-03-03 // 09:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback