nervig

Ska snart åka och träna, och är nervös. Missförstå mig rätt, jag litar på Max, men det är jobbigt att vara ifrån lillan. Under tiden jag tränar ska Max gå på stan med Lillan och göra några ärenden. Nervigt! Visserligen kommer hon sova som en stock i vagnen, men ändå! Jag gillar inte att vara ifrån min lilla prinsessa.

Men! Det ska bli skönt att träna ska ni veta, få röra lite på fläsket, bokstavligt talat..


» Luisa

SV: jag har ingen aning om vad det är för någon fick den i present men det är den smalaste som finns på marknaden :) super bra!

2010-03-31 // 20:44:21
» Meya

Tack :) Tårtbiten är köpt i en babybutik här i malmö, den är egentligen inte till för att hänga i vagnen, utan mer som en mjuk leksak. Men jag kunde inte låta bli att ha den där! :D

2010-03-31 // 22:16:48

Ja det borde faktiskt, som du säger.. öka mjölk produktionen! Tack för tipset :) Det enda jag kan känna är att när Vincent är hungrig då verkligen vrål skriker han och vill helst ha mat på direkten och då blir jag alltid så stressad. Om jag då ska sätta mig och pumpa mitt uppe i allt kommer kanske inte mjölken rinna till eftersom jag är stressad.. Men nä nu ska jag släppa alla negativa tänk om tankar och testa ditt tips nästa gång det är dags för mat, det är iallafall värt ett försök! Kram

2010-04-01 // 13:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback