lyckligt lottad

Igår slog lillan igen ögonen vid kvart i elva. Då fick jag och Max lite ensamtid som vi utnyttjade till tusen. Att kunna krypa upp nära nära hans i jämförelse stora kropp och snusa in hans doft är få förunnat, och sker inte särskilt ofta. Så jag njöt till tusen av att bara kunna andas tungt på hans bröst. Vi pratade namn, på allvar för första gången! Just nu är vi båda två väldigt inne på Louisa faktiskt. Max gillar smeknamnet Loo, jag gillar Lollo. Jag vet, man ska inte döpa någon till ett annat namn än vad man tänkt kalla det, men; jag gillar lite längre namn som faktiskt har fina smeknamn!

Sen somnade vi nära varandra, jag och Max. Jag vaknade inte förräns vid sex!! Inte förräns då vaknade lillan och ville ha mat. Alltså sju timmar! Är jag bortskämd eller bortskämd?

Idag då? Jo idag är det första föräldraträffen på BVC, babymassage står på schemat!


Kan inte du skriva en sammanfattning precis som finni har gjort? Om din kropp och så och hur det är nu efter :) Har allt läkt? Gick undersökningen bra? Kan du ha sex?

2010-03-25 // 12:19:23
» Frida

Det måste vara helt underbart att få den egentiden med varandra :)

Måste bara säga att jag tycker du verkar så otroligt stark och jag beundrar er verkligen, båda två :) Hoppas allt är bra med er och att ni hittar ett fint namn till lilltjejen. Louisa är superfint :) Kram, Frida

2010-03-25 // 13:02:35

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.

2011-03-20 // 01:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback