heeeemmmaa

Phu! Nu är vi äntligen hemma igen. Vi har som skrivet gått på stan med Tant Sanne idag. Vi sprang på Elena och Luisa i stan också!
Jag köpte en sommarklänning med tillhörande "trosa" till lillan, som förövrgt sov sig igenom nästan hela vistelsen. Ni kan ju gissa att det var en hungrig tjej som vaknade när vi kom hem.
Så nu är vi båda mätta och belåtna, och älsklingen ligger och tränar nacken här bredvid mig.


Vad nu? Jaaaa ni, inte ett smack. Sitter och suktar och längtar efter Ben&Jerry's! Ååh vad gott det skulle vara. Kanske kanske kan locka med mig snygga Lyddan ut på en prommis om hon är hemma. Då ska jag köpa glaaaass!


Din dotter e född samma dag som jag ;P Bra dag!

2010-03-18 // 22:21:33
» sanna

åååh ben&jerry - strawberry, cheescake! Min favvo! =D

2010-03-19 // 00:30:07

Hittar den inte nånstans, å ja behöver VERKLIGEN tips! :D Ja, som jag sa.. Ja uppskattar allt någon talar om för mig nu, så man kan ta in så mkt som möjligt, och göra de till sin egna grej. Med alla råd som ligger i bakhuvudet! :)



De där med att följa meeeed önskar ja att jag kommer att kunna göra. För som du säger, de får dig bara närmre. Men de är nog lättare sagt än gjort! Men jag ska tänka på det, att våga följa med värken.



Shit, kan inte prata mer om de här! biter upp naglarna snart:D Kramar!!

2010-03-19 // 13:42:37
» Elena

Det var kul att ses igen! :D

2010-03-20 // 15:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback