glad glad glaaaad

Idag provade jag min ring igen, då den inte passat efter graviditeten. Men nu passar den! Jag är så glad över att få bära den igen.


Igår sov jag hos Tilde's mormor igen då Max hade grabbkväll här hemma. Vi åt middag och såg på film, väldans trevligt om jag får säga det själv. Mindre trevligt var att Tilde vaknade halv fem imorse och var superpigg. När jag väl kommit så pass till medvetandet såg jag att den lilla gosfian låg och flinade som aldrig förr, vem kan vara trött då? Så vi myste i sängen och halvsov sedan till åtta någon gång. När jag sen kom hem i förmiddags så hade Max städat lägenheten min fina kille. Dammsugit och allt.

Ikväll ska vi göra egen pizza och se på Criminal Minds tillsammans, och förhoppningsvis får man sova lite.




hon är såå söt! :)

2010-03-04 // 19:41:17

Är ni förlovade?? Det har jag missat totalt, grattis!

2010-03-04 // 22:17:13

Inte nog med att jag har världens snyggaste barn, jag har dessutom jordklotets snyggaste barnbarn. Helt otroligt. Skitsamma att jag aldrig vinner på lotto eller ATG.

2010-03-05 // 02:18:35

Ohhh, så söt hon är!

Hittade precis hir för första gången, och vilken fin blogg du har :)

2010-03-05 // 21:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback