frågor

Hur många läsare har du per dag?
Jag har mellan 250 och 350 läsare per dag.
Hur mycket vägde du från början?
Innan Tilde flyttade in vägde jag 60 kilo, jag vägde 63 vid min inskrivning på mvc
Hur mycket vägdu du som mest under graviditeten?
Jag tror att jag hamnade på 81(!!) kilo.
Hur mycket väger du nu?
Sist jag vägde mig, vilket var två veckor sedan, vägde jag 67 kilo, men jag tror att jag nu gått ner för byxorna sitter lösare.
Hur var det att träffa din gamla klass? Hur var dom med tilde?
Det var roligt! De flesta var så söta så, de såg glada ut!
Du sa att du kände dig osäker med namnet tilde, skulle du kunna tänka dig att byta ut det?
Ja ibland kan jag känna mig riktigt osäker på om vi valt rätt, ibland känns det helt fel. Så då skulle jag kunna tänka mig att byta ut det, skulle jag göra det skulle det vara Isabell eller Nicoline jag skulle välja. Är detta knäppt?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback