för tidigt

Eh ja, jag är vaken nu. Gick upp med Nickan och Adrian för att äta frukost och vinka av dem. Nu sitter jag och väntar på att lillan ska bajsa klart så att jag kan gå och lägga mig igen bredvid en varm Max.
Känns tråkigt att Nickan åkt nu. Det är en så fin tjej så det känns extra bittert när jag vet att hon bor så långt bort..

Idag ska ni få veta att jag ska träna! Klockan ett ska jag möta Karolina i Thorildsplan för att gå på friskis&svettis! Det ska bli sjukt skönt att få röra på sig ordentligt även om jag kommer att bli helt sliten efter fem minuter, haha.


Nu; blöjbyte och sedan sängen med en glad bebis. Till alla er morgonpigga: ha en fortsatt bra morgon. Till er andra när ni ser detta: godmorgon!



» anna

jag fick barn den 30/1. Började tränan för 2 veckor sen på friskis&svettis. PÅ återbesöket i måndags på MVC sa hon att jag skulle försöka undvika att Hoppa och springa. Annars kunde man få urinläckage. S du vet :)

2010-03-31 // 11:05:03

Hehe, om något år kommer du tycka att 7.00 är sovmorgon ;)

2010-03-31 // 11:56:25

Miss U Already...:(

2010-03-31 // 14:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback