chocolate fudge brownie

Nej, jag kan inte hålla mig, glassen är så god. Mina största laster är just choklad och glass, då blir chokladglass oemotståndligt..

Dagen har varit lång. Kom hem hit imorse vid halv elva ungefär. Sedan åkte vi mot söderort vid ett där jag mötte upp Karolina som nyss kommit hem från Indien. Vi tog en lång promenad i det fina vårvädret. Sen gick jag hem där jag umgicks med lillans moster och hennes kille och hans kompisar.
Vi åt middag med morfar och sen promenerade jag hem till Max föräldrar som fick träffa lillan en stund. Hon tyckte farfar var väldigt rolig och kunde inte släppa honom med blicken.

Nu är vi äntligen hemma igen och jag ska krypa upp i soffan med Max.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback