chockad

Vi somnade alla tre prick klockan tolv igår..

Klockan sju(!?) vaknade lillan! Förstår ni!? Sju timmar!! Då åt hon och sen sov vi vidare till halv nio! Mirakelbebis..


Namndiskussionen fortsätter, och inte fan går det framåt för fem öre.


Jag tycker att av dina förslag på är tilde det absolut finaste namnet. och jag tycker inte alls att det är sådär sockersött som du skrev i ett inlägg, utan jag associerar det mer med en jordnära och handelskraftig person (jag har ingen aning om varför, kanske för att jag kollat för mycket på bonde söker fru)

i alla fall, jag tycker du ska behålla namnet. :)

2010-03-13 // 10:36:38

Oj vad jag längtar efter 7 timmars sammanhängande sömn! Själv fick jag 4½ timme i natt, var nytt rekord! Lyckades tom vakna innan henne och undrade om det inte var dags för mat snart :-D

2010-03-13 // 10:57:13

Jag tycker Tilde är superfint och utifrån bilderna på sötnosen så ser hon verkligen ut som en liten Tilde! :)

2010-03-13 // 12:28:17

Vad har du för nån bröstpump? Har funderat på apotekets handpump men vet inte om det är svårt att få ut på det sättet. Elektrisk är ju jättesmidig (fick använda det på neo) men också mycket dyrare. Men det kanske det är värt...

2010-03-14 // 09:17:01
» sara

lite kul att du nu har börjat kalla henne för lillan, och inte tilde. jag tycker nicoline var fint på henne!

2010-03-14 // 10:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback