bortskämd

De senaste två nätterna har min lilla älskling somnat själv i sin säng runt elva och sovit till runt halv fem, då har jag matat henne och sedan lagt tillbaka henne och då sover hon ungefär en timme, tills hennes pappa går upp. Då ger han henne en ny blöja, och sedan får hon ligga med mig i sängen , äta lite och sedan somna om till halv nio ungefär. Alltså förstår ni vad skönt att få lite rutin på henne? Min lilla gosfia!

Nu gymmar hon och pratar med leksakerna i gymmet och jag ska snart ta och äta lite frukost är det tänkt. Senare idag ska vi möta Tant Sanne och gå på stan, tjoho jag får komma uuuut!


Här ser hon ut som en liten glass, haha!


» Sofia

Hej! Jag hittade din blogg från en länk hos Tova. Vilken söt liten dotter du har! Vi har jämngamla döttrar så det var roligt att läsa om era dagar tillsammans. :)

2010-03-18 // 10:40:32
» Finni

Duktig tjej!

2010-03-19 // 11:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback