världens vackraste



Hon växer nu.

Saknar er, saknar den respons som jag en gång fick, det stöd och den kritik som fanns. Tänker alldeles för ofta "Detta kan jag blogga om!" men det blir aldrig av. Jag vet inte på vilket sätt det ska sägas på.
Louisa somnar i skrivande stund, knorrar som en liten kulting i sin säng. Hon är världens vackraste barn, min dotter, det finns inget annat.

Snart kommer älskade Nickan till stockholm! Jag längtar längtar!

Nu? Städa upp allt stök som blivit i vår sketna tvåa. Gudmor har varit här idag på middag och film. Fina hon tog Louisa när jag duschade. Lollan var inte glad men det klarade Gudmor Sanne med glans, fick henne till och med att somna!
Snart är renoveringen av huset klar; första juli. Då ska vi kvällsmysa på balkongen med choklad och ett glas vin, pussa oss varma under filtar då vårat lilla troll somnat. Åh, detta ljuva sommarliv, vad gör vi när vintern kommer?



» Anna

Hej!



Har följt din blogg ett bra tag nu, och kommer ihåg att du var relativt bestämd över att inte lägga upp fler många bilder då din dotter. Eftersom du inte ville att det skulle cirkulera bider på henne utan hennes medgivande.



Tydligen så har du tänkt om, eftersom det är en hel del bilder på din lilla sötnos. Vad fick dig att ändra dig? Du verkar vara en mamma med starka åsikter om hur du vill uppfostra din dotter (inget fel med det!) och inte viker dig för andras åiskter eller kommentarer.



Ha en grym dag!

2010-06-13 // 23:17:32

lilla söööta looovis i en likadan handduk som sin pojkvän ! :D

2010-06-14 // 09:36:07
» Alina

Vad söt hon är, hoppas ni mår bra :)

2010-06-14 // 10:33:47

Har jag sagt att jag också gör det :D?

2010-06-14 // 16:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback