Louisa+Wilgot: luuuuuve

Eh ja. Haha. Nej men de är så söta tillsammans, Louisa och Wiilgot, ska ni veta! Idag fick de syn på varandra rejält; Louisa log och Wilgot log! Så söta så man blir knäpp.
Har alltså haft en heldag på stan, igen! Det blev en ny mössa till Lollan, ett par shorts till mamma och sedan en body till pluttis. Det är megarea ute i butikerna nu.
Vi åt glass och strosade, som vanligt alltså.

Jag hämtade även ut mitt leg; jag ser ut som ett bigface.. Great.

Louisa säger: MAMAMAMAMAMAMAMAMAAMAMAAAAA; alltså säger hon MAMMA enligt mig såklart. Så mysigt. Tänk vad viljan kan få en att tro va?

Jaa ni. Ikväll är det städning och handling som gäller. Utöver det ska jag bada läääänge. Låsa dörren och mysa ner mig i badet med tända ljus.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback