hipp som happ

Igår var vi ute och flängde under dagen. Träffade Lollans gudfar, köpte gröt långt åt fanders och hamnade sedan till slut hemma hos morfar. Där fick vi supergod mat och under middagen styrdes det upp lite utgångsplaner.
Så Max tog Louisa och åkte hem och jag gick hem till Karolina! Där gjorde vi oss i ordning och gick sedan till Mango bar(Ace?) vid hötorget. Dit kom även Gudmor Sanne! Sen kom vi in. Ärligt? Det sög. Dålig musik och det var alldeles tomt(vi var nog där för tidigt). Så jag och Sanne gick vidare till Anchor- en rockbar med 20+ vad jag förstått. En gemensam kompis jobbar i garderoben så vi fick gå förbi hela kön och blev välkomnade in av den enorma vakten. Är jag fjantig som kände mig supercool för det?
Jaja. Där tog vi en drink och rörde oss sedan hemåt. Jag var hemma vid halv två; Max mötte mig vid tunnelbanan medan Gudfar tog hand om Louisa.

Somnade riktigt gott vid tvåtiden; idag är jag trött och seg.

Allt som allt; supertrevlig kväll men ännu en gång: Dansställen och klubbar är inte för mig! Gärna uteservering i sommarsolen däremot skulle jag gissa.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback