glest

Vi är ute på landet. Vi äter gott och bara är. Louisa sov svinbra inatt, hela natten otroligt nog! Hon somnade vid elva efter lite välling och massa tutte och sov sedan till sex! Då åt hon ut min sprängfyllda tutte och sov sen till åtte, åt igen och sov till tio! Till min stora lycka vill jag meddela!

Fick en fråga om huruvida jag röker och om jag gjorde det under graviditeten: absolut inte! Jag varken rökte eller drack under graviditeten, åt heller inte de saker man inte "bör" äta. Lika lite som jag inte röker nu; det äcklar mig och jag förstår inte hur man kan röka i närheten av sitt lilla oskyldiga barn.


» Tova

Åh vad härligt ni verkar ha det, är ju underbart att bara "fly stan" ibland och liksom... bara vara (även om det låter lite klyschigt)



Vilken konstig fråga om du röker förresten, ungefär som om nån försöker sätta dit dig haha

2010-06-26 // 15:53:58
» emma

håller med dig ang. rökning.



KRAM

2010-06-27 // 14:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback