exponering


Har följt din blogg ett bra tag nu, och kommer ihåg att du var relativt bestämd över att inte lägga upp fler många bilder då din dotter. Eftersom du inte ville att det skulle cirkulera bider på henne utan hennes medgivande.

Tydligen så har du tänkt om, eftersom det är en hel del bilder på din lilla sötnos. Vad fick dig att ändra dig? Du verkar vara en mamma med starka åsikter om hur du vill uppfostra din dotter (inget fel med det!) och inte viker dig för andras åiskter eller kommentarer.

Jaa du, stoltheten tog överhanden. Jag vill visa hela världen hur vacker dotter jag har. Jag och Max diskuterat det hela och kom fram till att jag kan lägga ut bilder. Däremot så har jag högerklicksskydd på bloggen(jag vet att man kan sno bilderna ändå men lite hjälp ger det ju..).
MEN! Det kan ibland ta emot riktigt rejält att lägga ut bilder på Louisa, och får då för mig att ta bort varenda en, men vi får väl se.
Det är en hårfin gräns det där, och ett väldigt känsligt ämne. Känner inte att detta har så mycket med min uppfostran av Louisa, men självklart är det lite läskigt.
Så detta är alltså inget jag "gett vika för" utan själv bestämt mig för, vilket kanske inte är det rätta beslutet.

Tack för din bra förmulerade fråga!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback