det går i ett

Dagen har varit fullspäckad! Först spontant till BVC för att mäta och väga- Lollans kurva har planat ut; inte bra! Så för det var jag lite ledsen men det ska vi allt åtgärda vill jag lova. På BVC mötte vi Finni med Elliott, och vi tog sedan sällis in till stan där Louisa fick nya pyjamasar, en klänning med tillhörande trosa, strumpbyxor och sedan fick jag ett par tygskor och en långklänning som åker tillbaka imorgon.
Sen hem och efter ett tag plingar det på dörren. Vem är det? Jo Gudmor Sanne! Bästa överraskningen. Sen blev det middag med Max.

Nu är jag däckad i soffan efter att ha ätit glass.. Det här med glass börjar gå för långt, vill inte ens tänka på hur mycket glass jag äter i veckan.

Imorgon står Denise&Wilgot på schemat! Åh det ska bli roligt, lilla Willy som jag hört lärt sig flörta nu. Han ska få langa sin fetaste flört på Lois, får se hur det går. Haha tro nu inte att jag använder ord såsom "langa" och "fetaste" allt för ofta.


» Tova

Hahah! Skön du är.

2010-06-14 // 22:03:56

Har bara en fråga.. Vad jag förstår så heter eran dotter Louisa men namnen i din header är det hennes mellan namn eller vem står dem för? :)



2010-06-14 // 22:10:59

Ställde frågan innan jag kom på att ag kunde kika in i ditt frågearkiv, så nu hajar jag! :)

2010-06-14 // 22:14:56

Åh är det den långklänningen från H%M som du köpt och ska lämna tillbaka? Är det den svartvita från fashion against aids så vill jag gääärna köpa den av dig ;) om du inte alls fattar vad jag svamlar om nu så ere lugnt haha.

2010-06-14 // 22:15:08

Ställde frågan innan jag kom på att ag kunde kika in i ditt frågearkiv, så nu hajar jag! :)

2010-06-14 // 22:19:55

hur lång är du och hur mycket väger du nu? =)

2010-06-15 // 18:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback