stackars lollan

Louisa fick sitt femmånadersvaccin igår, vilket inte var särskilt poppis. Men det var inte förräns på kvällen runt åtta som hon började bli hängig. Det var gnäll och gråt och feber. Skillnaden blir så stor i och med att hon annars väldigt sällan är ledsen. Hon var verkligen supervarm så vi gav henne en alvedon och då somnade hon. Natten var ändå inte bra vilket jag räknat med, men vad gör egentligen det? Sömn får jag om några år.


Idag? Läkarbesök. Läkaren ska ännu en gång kolla på Louisas utslag och nu även vad som kan vara fel med att hon inte gått upp.
Appropå det, igår skrev jag ner varje gång jag matade henne. Vad säger ni om detta?

8:30: amning
10:45: amning+ halv liten burk spaghetti och köttfärssås
12:10: amning
14:20: amning
15:30: liten burk fruktpuré
16:10: amning
18:15:
halv liten burk spaghetti och köttfärssås+ några skedar fruktpuré
18:45: amning
20:30: amning
22:00: 90 ml risvälling
22:45: amning


Vid alla matningstillfällen har hon fått äta så mycket hon vill, alltså tills hon inte vill ha mer. Vilken djungel detta är!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback