kryp ditt kryp


Nej hon är inte röd! Webkameran på denna dator har fel inställningar som jag inte vet hur man ändrar.

Kan nu stolt meddela att mitt barn, Louisa, ålar som bara fan! Hon är uppe på alla fyra men orkar inte riktigt sätta maskineriet igång men hon ålar, och det fort! Hon jagar sin lilla plastburk, daddar och ropar. Fatta hur stolt jag är? Film på detta kommer upp när jag kommer hem!
Hon sitter också helt av egen styrka, mitt lilla hjärtebarn. Hon sitter ett bra tag, men ofta slutar det med att nyfikenheten tar överhanden och hon då kastar sig åt något håll.
Idag har vi varit på stranden, Louisa i skuggan, jag i halva skuggan och mormor i solen. Det var riktigt skönt i vattnet vill jag lova, men jag mitt smartskaft glömde att jag hade amningsinläggen i min bikini som då såklart blev alldeles genomblöta. Plats på fräschskalan: 0.

Max är i västerås, kommer hem imorgon förmiddag, tills dess äter vi som om det inte finns någon morgondag, vi solar och glassar. Vi går på loppis också, jag älskar loppis. Har fyndat en elvisp för 30pix och tre kjolar för 20 kronor styck, vilket kap!


Så duktig hon är! Jamie sitter riktigt stadigt nu men har inte börjat åla än =)

2010-07-11 // 21:43:57

Duktig hon är! :D Jag sa ju att hon skulle göra det inom kort :)

2010-07-12 // 08:31:36

Vad duktigt, hur gammal är hon? :).



//kram, Mia

2010-07-14 // 17:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback